Betaalmethodes: 

    • Via Ideal. Bij deze betaal-methode kun je direct tijdens het bestel proces de betaling afhandelen met je eigen bank. Je rekent af via jou vertrouwde betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank. Voor deze betaalmethode is een positief saldo op je bankrekening vereist.

     

    Levering:

    • Wat zijn de levertijden,
    • Hoe word mijn bestelling bezorgd,
    • Kan ik mijn bestelling volgen,
    • Als ik meerdere bestellingen plaats op dezelfde dag, betaal ik dan meer verzendkosten,
    • Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren.

     

    Wat zijn de levertijden: 

    • Je bestelling en opdruk wordt gemaakt en de levering is 7 werkdagen, zonder bedrukking zal dit eerder zijn. Mocht dit anders zijn, dan ontvang je hier tijdig een bericht in van CJRedesign.

     

    Hoe word mijn bestelling bezorgd:

    • PostNL thuislevering
      De levering met PostNL thuislevering wordt op je bezorgadres geleverd. Mocht je de eerste keer niet thuis zijn dan probeert de postbode het pakket bij de buren te bezorgen. Lukt dit niet, dan laat de postbode een kennisgeving achter waarop een ‘Niet thuis code’ staat. Met deze code kan je op de website www.postnl.nl/ontvangen zelf een afspraak maken voor de volgende afleverpoging. Je kunt ook aangeven dat je het pakket bij de buren of op een PostNL servicepunt wil laten bezorgen. Kies je voor een servicepunt dan zal je bestelling daar maximaal 2 weken bewaard worden. Heb je je pakket niet kunnen afhalen binnen twee weken? Dan wordt hij automatisch teruggestuurd naar CJRedesign en zal CJRedesign contact met je proberen te krijgen over de verdere verwerking.

     

    Kan ik mijn bestelling volgen:

    • Nadat je pakket mijn bedrijf heeft verlaten en overgedragen is aan PostNL krijg je van ons een verzendbevestiging met daar in jouw Track & Trace nummer, hiermee kun je de status van je order volgen.

    Als ik meerdere bestellingen plaats op dezelfde dag, betaal ik dan meer verzendkosten:

    • Ja, je betaalt iedere keer als je een bestelling plaatst verzendkosten. Ons systeem ziet dit als een aparte bestelling, dus het is voordeliger om alles in een keer te bestellen. Bestellingen kunnen na het plaatsen niet meer aangepast worden. Indien je na het plaatsen van een bestelling op deze website alsnog een bestelling wilt doen, neem dan even contact op via het contactformulier en dan gaan we kijken wat de mogelijkheden zijn. 

     

    Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren:

    • Het proces van bestelling verloopt geautomatiseerd. Deze processen kunnen helaas niet onderbroken of tussentijds gewijzigd worden. Probeer zo snel mogelijk contact op te nemen mocht er een wijziging zijn in het bestelproces. Indien er geen tijdig contact is, wacht dan de ontvangst van je bestelling af en neem zo snel mogelijk contact op, zodat we dit in goede orde kunnen oplossen. 
    • Indien er een opdracht voor een speciale bedrukking is overeengekomen dan wordt de kleding pas bedrukt wanneer klant het voorbeeld heeft goedgekeurd, vanaf dat moment is de bestelling niet meer te annuleren en zal er niet een terug storting plaatsvinden.